Tenim l'aula distribuïda en forma d'u, quan fem la sessió de filosofia ens posam tots de manera que ens puguem veure les cares per parlar. Aquesta composició no és permanent ja que, en començar el curs, cada infant va realitzar un plànol de la classe amb la distribució que més li agradava. Va ser difícil aconseguir un consens, anirem veient com ens col·locam segons el tipus d'activitat a fer.
Podem dur coses personals que ens interessin i mostrar-les als companys, en Rafel va dur un microscopi i aviat també es varen animar en Jaume Planes i n'Àfrica. Començàvem a voler explorar nous camins...
Un dia, parlant parlant, en Jaume Planes i en Carles ens vàrem dir que tenien fòssils trobats seus al "camp de fòssils", prop de Consell. Aviat es va generar un interès pel tema i varen començar a aparèixer fòssils i fòssils...i també minerals.
I és el mateix? No, però ara tenim dues classificacions: per una banda els fòssils i per una altra els minerals. Duim informació de la xarxa o de llibres que tenim a casa i els compartim a l'aula.
D'altra banda, a filosofia ens va sortir el tema dels animals que viuen a la foscor i un d'ells era la ratapinyada, a cercar doncs informació sobre el tema! Amb la documentació replegada ens hem distribuit per grups (aleatòriament), cada grup farà una síntesi d'allò que considera més important.
Na Mar ens ha dut aquesta meravella de ratapinyada, quina feinada!!!
Fins la propera!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada