"L'exploració és l'activitat de buscar o viatjar amb el propòsit de descobrir, ja siguin pobles o indrets desconeguts. També s'aplica a la cerca d'informació". Nosaltres, els exploradors i exploradores del món, ens hem proposat explorar i conèixer una mica molts de temes interessants al llarg d'aquest curs. A vegades viatjarem amb la imaginació, en altres ocasions viatjarem per l'illa, o pels llibres, per la xarxa... i, per suposat, emprarem totes les eines que tenim al nostre abast. Vos convidam a participar de les nostres recerques, en els nostres viatges, entre tots i totes ben segur que ho aconseguirem!

dilluns, 23 de juny del 2014

SA MUTA i ACOMIADAMENT DE CURS

Començarem per l'horabaixa...
Després de molts de mesos d'assajar,  divendres passat vàrem fer Sa Muta a l'aula 7 de l'edifici d'EI. Vàrem arribar ben d'hora per així poder vestir-nos i maquillar-nos amb calma, sense frisar a última hora. Moltes mares i pares ens varen venir a ajudar i es va instal·lar un set de maquillatge i tot! Semblaven professionals! 
Va sortir bé. És el resultat de la feina feta, de les hores invertides a l'aula i també a casa. Molts de nosaltres coneixíem tot el guió. Podíem haver fet qualsevol paper! Això és diu memoritzar amb sentit, qui diu que els infants d'avui en dia no saben memoritzar? Idò mirau que bé ens ho sabíem!

Ja hi ha en aquest bloc una entrada sobre els avantatges del teatre, si voleu ho podeu tornar a consultar. Per tant,  tan sols cal agrair l'assistència dels pares, mares, padrins i padrines, germans, alguns tios i ties i qualque cosí, amic, amiga...la sala ens va quedar petita! I també la seva participació en la festa final que varem fer a la porxada de l'escola. També un agraiment especial per en Pep LLuís que va creure en les nostres capacitats i va escriure una adaptació excel·lent, feta expressament per nosaltres. Gràcies! Ens ho vàrem passar molt bé i també acabàrem orgullosos i orgulloses de la feina feta. 

El pare d'en Rafel, en Miquel, va filmar l'obra (moltes gràcies!). Mentrestant ens arriba el resultat del vídeo deixam aquí unes fotos de record. 

 

Però abans, al matí, havíem fet molta feina. La preparació de l'aula ens va dur una mica de trull i després del pati ens trobàrem a l'aula per fer la nostra petita sessió d'acomiadament. 

La nostra tutora tenia unes bossetes especials per nosaltres i una carta que, metafòricament, feia un recorregut per aquests dos cursos que hem compartit. Alguns companys i companyes es varen emocionar però en Jaume intentava que no ho fessin!
El contingut de les bosses era molt simbòlic i vàrem fer una ronda sobre què pensàvem que podíem simbolitzar aquests tres objectes. 

Va ser molt interessant, perquè, com sempre, entre tots i totes vàrem arribar a conclusions molt complexes. Ara compartim totes les mirades que vàrem exposar i la nostra va quedar molt enriquida per la dels altres. 


Nosaltres ho deixam aquí. 
Com diu la nostra tutora,  el camí és llarg i hem gaudit d'un bon itinerari.  

BON ESTIU A TOTHOM!!


7 comentaris:

  1. Hola Sacra!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    com va tot? per aqui molt bé!!!!.Per cert a quina entrada se via de fer el comentari ? es per que sigui en aquesta entrade i si no es en aquesta entrada usento molt...
    i lla nose que dirte mes 'sira posibla cuant eda ena a escriurals mai men recort'...A si!!!!!!!!.Mumare lla te watch app!!!! i llo compertesc correu elctronic emb mumare pero esta emb es seu nom pero igual ment el puc emplea.
    Bueno 'es la hora de decir adios' com diuen es castellans...

    ADEU SACRA QUE PASIS UN BON ESTIU I UNA BRASADA BEN FORTA
    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MIQUEL ANDREU POL 4tB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sacra.
      Qué tal tot?,per aqui genial m’ ho estic passant molt bé a ses festes i avui es sa TREMPONADA.Per cert aquest diumenge actuaran els dimonis i en Carles i jo participarem, estic un poc nerviós però.... asustar a sa gent és el que més m'agrada.
      Ahir vaig anar a Maryneland i em va agradar moltisiiiiiiim i vaig veure:Tortuges,Pinguins,Mantes,Dofins,Lleons Marins etc...però el que més em va agradar va ser l'espectacle dels dofins!!!va ser INCREIBLE quins bots i quines acrobàcies.

      ADEU QUE DISFRUTIS DE LO QUE QUEDA D'ESTIU.
      J.P.B
      Jaume.P

      Elimina
  2. Hola Sacra,
    ha ai va ser les llagrimees de Sant Llorens i conque tenc un tio de Palma que nom Llorens cuan varem torna sen veian moltes.
    Pero conque la lluna era plena i costave una mique vortles... Quina sort !!!!!
    el meu cusi victor viu pel camp varem veura perfectamen les llagrimes.
    Bueno jo men eda anar adeu Sacra!!!!
    MIQUEL ANDREU POL DE CUART B.

    ResponElimina
  3. Hola Sacra,
    Sóc na Xisca, et volia dir que jo m' ho he passat molt bé aquestes festes esper que tú també!!
    Un dels dies que m’ ho vaig passar millor va ser el diumenge, perquè va venir a Consell "Agustín el Casta" i em va fer riure molt.
    També em va agradar molt l’espectacle dels dimonis i com a final de les festes van ser molt bonics els focs artificials!!
    Va ser magnífic.
    Domés ens falta 1 setmana i alguns dies, per tornar a l'escola i començar una nova etapa!!!
    Adéu!!
    Besades!!
    Xisca Tomás Jiménez!!!

    ResponElimina
  4. Hola a tots hi ha totes!!

    Esper que hagueu disfrutat d'aquesta obra de teatre que ens va proposar fer el nostre professor Pep Lluís. Per a mi, serà inovidable!!!

    La següent professora o professor esper que ens proposi fer obres de teatre,quadres,mirar pel.lícules,mirar vídeos...

    Esper que qualque dia facem religió o qualque activitat tots junts, serà molt divertit!!!

    Una besada a tots, i a tu també Sacra!!!



    AINA PIZA GIL 4tB

    ResponElimina
  5. Hola Sacra.
    Ja vaig sortir de dimoni,va ser algo ¡¡¡increible!!!vaig anar 4 hores abans de l’espectacle per anar a ajudar,en Carles i jo ens o varem passar molt be.
    Varem sopar de hamburgueses i m’entres sopàvem varem sentir EL CASTA que estava actuant al pati de s’escola.Hem va contar la meva mare que estava pleníssim i que sa gent es barallava per agafar puesto.
    Una hora abans de que comences l'espectacle ens varem vestir tots.Lo curiós era que habia cortines de foc i petards d’es grossos al voltant de nosaltres i amb tant de foc i renou jo no vaig veure res .Vaig tenir qualque fallo però es normal, era es primer pic. Mo vaig passar molt bé.
    Adeu Sacra una besada
    JaumeP.

    ResponElimina
  6. Hola exploradors i exploradores del món!

    Demà tornau a començar l'escola! Un nou cicle i un nou repte per endavant. Segur que vos anirà molt bé. Ja sabeu el que cal fer. Molta feina i bona escolta. El capet el teniu de sobra i ho podeu fer.
    Sé que vos anirà bé. Moltes gràcies pels comentaris del bloc de l'estiu, especialment a Jaume Planes, Miquel, Nereha, Aina, Xisca...
    Heu compartit amb nosaltres una part de les vostres vacances. Ben interessant!

    El bloc seguira obert pels qui volgueu cercar alguna informació. És vostre i sempre ho serà. És una part important de les nostres petjades al llarg de dos cursos. Ho tendrem sempre com un record d'aquesta historia que hem compartit.

    Fortes abraçades per a tots i totes de qui sabeu que vos estima moltíssim.

    Sacramento. La vostra tutora de 3rB i de 4tB durant els cursos 2012-2013 i 2013-2014.

    ResponElimina